Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Lyd fra acer timelineX til tv via HDMI


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har sett litt rundt omkring i forumet og funnet noen som har samme problemet med lyd til tv'n via HDMI-kabel. De fleste gir meg sånn ca anelse, men ikke helt på mitt sterkeste område dette. Vant til å bare koble inn kabelen, så gå inn på lyd og sette på Digital lyd til standard. Hadde en tidligere HP dv6563 og den funka helt fint med både lyd og bilde på tv'n(LG 42') gjennom HDMI-kabelen som jeg har nå. Nylig kjøpt meg en acer timelineX 5820TG, så det hadde vært fint om noen som har hatt det samme problemet med den samme eller lignende laptop kunne hjelpe meg litt.

 

Takker på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde ikke det problemet før. Inn med HDMI også ble både lyd og bilde overført. MEN så disabla jeg lyd fordi jeg ville bruke anlegget mitt istedenfor til lyd (minijack), og nå finner jeg ikke tilbake til der jeg disabla lyd via HDMI^^. Regner egentlig med at vi ser etter samme knappen! (Har TimelineX 4820TG forresten)

Lenke til kommentar

Ah, nært da :p Da er det bare å vente på noen som kan hjelpe oss. Litt kjedelig å se på filmer på tv'n, men bruke pc høytalerne. Ingen sjangs på at du leste det ett sted? "Håndboken" som fulgte med gav ikke akkurat noen svar på problemet... vi får nok svar snart ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Sliter med akkurat det samme problemet. Får opp lyd, men hvis jeg går inn på lydinstillinger (maskinvare og lyd), kommer det ikke opp alternativ med HDMI.

Har 5820TG selv. Alt virket som det skulle til å begynne med, men nå har ting begynt å gå galt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...