Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det farlig å bruke dildo til anal stimulering?


Alv79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det viktigeste er glid og avslapning. Slapper du ikke av i rompestompen, kan fisehullringene utvides litt og du kan da få problemer med bæsj i trusa. Enkelt forklart.

 

Glidemiddel er viktig for å forhindre for mye friksjon og for at det som puttes inn skal gli bedre.

Slapper du godt av så vil du få mye mere nytelse ut av det.

 

Det er ikke så nøye om det er penis/finger/dildo/plug du stikker inn i rompa, sålenge det ikke er noe som glipper og forsvinner inn, for da kan det bli vanskelig å få ut igjen.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke "gay"!

Menn som er trygge nok på seg selv og sin seksualitet (om det så er hetero, bi elr homo) til å gjøre det man selv synes er godt - er sexy!

Men dette finnes det jo så klart splittede meninger om, alt etter hvor "frigjorte"/fordommsfulle man er. Har truffet mange menn som ikke vil prøve en gang, og mange av disse vil da, med denne "blokken" for å prøve, gå glipp av noe deilig. Nesten som med mat, man sier heller at man ikke liker det enn å prøve noe man ikke er trygge på...

Dessverre så er det mange som mener at rompesex hører til homser (så lenge det ikke handler om jentas rompe da!?).

Lenke til kommentar

Emne er om dildo, men jeg lurer på om vibrator er farlig? Eller er det samma?

 

Personlig så skjønner jeg godt hvorfor folk ikke liker tanken på å putte ting i anus, noen ganger så ender jeg opp med en skitten finger.(som er omtrent like farlig som å bomme litt når man tørker seg, og man merker det knapt der inne) Jeg husker en gang for noen år siden hvor jeg leste en artikkel om hvordan en ekspert rådet folk til pegging(Altså strap-on mot gutt) ihvertfall en gang. Jeg syntes folk er litt for skeptiske, og burde bare prøve med en finger og glid.

 

Også siden vi er inne på dildoer eller sex leker så skaffer jeg meg noen småsaker. ;) Er det godt for en gutt å bruke anal kuler, lang vibrator(20cm+) og butt plugg? noen erfaringer?

Endret av Mercuri5
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...