viking-chan Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Pappa trenger en laptop. Han er ikke akkurat en avansert bruker, og kommer stort sett til å bruke Word, surfe på nettaviser/mail og kanskje lagre noen bilder. Han sliter litt med synet, så en skjerm som er god å se på er greit. Han foretrekker å ha en butikk å forholde seg til, og det som er nærmest dem er en Elkjøp. De har funnet en Packard Bell Easynote til 5100,-, men skulle helst ha funnet en som var enda billigere. Noen forslag?
thomit Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 (endret) Toshiba Satellite C660 er den billigste 15-tommeren jeg fant som har en moderne prosessor, 3990 kroner. Den absolutt billigste 15-tommeren jeg fant er eMachine E528 hos Elkjøp, 2895 kroner. Du kan sikkert finne billigere maskiner dersom du går ned i skjermstørrelse. Bruk Prisjakt.no, sett ønsket skjermstørrelse, velg forhandler om ønskelig ...bingo. Endret 7. februar 2011 av thomit 1
viking-chan Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Skrevet 8. februar 2011 Takk for svar, Thomit Jeg er rimelig grønn på dette selv - hvor mye har prosessortypen egentlig å si?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå