Gå til innhold

Sms problemer med HTC Desire HD?


Anbefalte innlegg

Ja, jeg skulle til å skrive en melding, fikk ikke sett de andre meldingene før denne feilmeldingen kom opp på displayet, og der sto det noe som "kan ikke kontakte sms/mms.com" eller noe sånt, rebootet for å se om det kunne hjelpe, da jeg skulle prøve igjen var absolutt alle meldingene mine borte av ingen grunn. Noe som vet hva dette er eller det kan fikses, evt få meldingene tilbake igjen?

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg skulle til å skrive en melding, fikk ikke sett de andre meldingene før denne feilmeldingen kom opp på displayet, og der sto det noe som "kan ikke kontakte sms/mms.com" eller noe sånt, rebootet for å se om det kunne hjelpe, da jeg skulle prøve igjen var absolutt alle meldingene mine borte av ingen grunn. Noe som vet hva dette er eller det kan fikses, evt få meldingene tilbake igjen?

 

Takk på forhånd!

 

Dette er vel en bug som flere har opplevd. Personlig har jeg ikke opplevd det, men bruker GoSms. Vil anbefale deg å laste ned enten handsent eller go sms.

Lenke til kommentar

Jeg har opplevd akkurat det samme! For to-tre dager siden fikk jeg sms fra banken og da jeg skulle sende svar til dem, fikk jeg en feilmelding (husker dessverre ikke hva som stod der), men etterpå var alle mine sms'er forsvunnet og har ikke dukket opp igjen...

Etter det funker ikke "Meldinger", får ikke sendt, ei heller mottatt sms'er. Har prøvd å laste ned å bruke både GoSMS og Handcent, men får da kun MOTTATT meldinger, umulig å sende. Ser ut i begge disse app'ene at meldingen blir bare stående å "gå" uten at den blir sendt. Helt håpløst!

Min telefon til flerfoldige 1000 kr kan altså ikke sende sms og dermed er en elementær og grunnleggende funksjon forsvunnet. Er helt avhengig av denne funksjonen i jobben. Telefonen er ubrukbar dersom ikke dette kan fikses.

Er redd det ikke finnes noen enkle løsninger på dette. Veldig skuffet over at en toppmodell skal være belemret med så grunnleggende feil.

Anyone...??

Endret av Stableford
Lenke til kommentar

Har slått den av og på igjen flere ganger uten at det hjalp.

Ditt spørsmål, sammen med det jeg leste i en annen tråd, om forskjellen på å "slå av telefonen" og å "starte på nytt", fikk meg til å prøve det siste....

Og det ser ut til å gjøre susen!! Er i hvert fall mulig å sende sms'er igjen!

Takker og bukker!

Lenke til kommentar

Har slått den av og på igjen flere ganger uten at det hjalp.

Ditt spørsmål, sammen med det jeg leste i en annen tråd, om forskjellen på å "slå av telefonen" og å "starte på nytt", fikk meg til å prøve det siste....

Og det ser ut til å gjøre susen!! Er i hvert fall mulig å sende sms'er igjen!

Takker og bukker!

 

Ja man kan bli litt lurt av fastboot funksjonen på denne telefonen. Den slår vel egentlig ikke av telefonen, men setter den i en dvalemodus. Man kan deaktivere denne funksjonen. Men når du velger "start på nytt" vil telefonen slå seg helt av, for deretter å slå seg på igjen. Vil anbefale at du enten bruker Go eller Handsent intill HTC får fikset denne bugen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...