Gå til innhold

Oppgradere DELL-PC


Anbefalte innlegg

Hei, spiller for øyeblikket CoD MW2 og tenker å spille litt CoD Black Ops.

Men problemet er at jeg ikke har noe spessielt god PC. For et par mnd si oppgraderte jeg litt, kjøpte ny RAM og nytt skjermkort. Sliter fortsatt med Black Ops og kjører ikke MW2 på full grafikk. Har dere noen tips til oppgraderinger jeg kan gjøre uten å betale en formue? Kan og tenke meg at det ikke er mulig å få denne PCen så god for en billig peng. Men her er litt nyttig informasjon:

 

818120.jpeg

-------------------------------

818121.jpeg

-------------------------------

818122.jpeg

-------------------------------

818123.jpeg

Endret av olesaue
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel XE 840 er en gammel Pentium 4 prosessor. GT 430 er skjermkort for feks HTPC og er et dårlig gaming kort. Dette får du ut av GT 430 på din oppløsning på MW2 medAMD X 6 1055 som er 10X bedre enn din prosessor. MW2 er altså tildels spillbart med en bedre prosessor. Tror ikke det holder med P4 CPUen

 

Vel du har en for dårlig PC til de spillene som du selv sier. Jeg anbefaler deg å ta vare på rammen, dvd, skjerm og annet som du kan bruke, Du må nødvendigvis skifte kabinett, strøm, hovedkort, prosessor, skjermkort og evt Ram. Skjermkort til 1000,-, hovedkort til 600,- og prosessor til min 600,- feks en AMD X3 gir deg et løft. Kabinett får du til 300,- og strømforsyning får du til 550,-. Skal du ha ram koster det 330,- for 4 GB DDR3. Vi snakker altså om en oppgradering på 3-3500,- for å gi deg nødvendig løft.

 

EDIT: redigert da jeg så det var MW2 og ikke WoW som ble spilt.

Endret av jornboss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...