Imaul Skrevet 4. februar 2011 Skrevet 4. februar 2011 Hei! Jeg er snart konfirmant og planleger og bruke mesteparten av pengene på film-utstyr. Men det hadde vært fint og fått litt hjelp til hva som var billigest og samtidig mest kompakt! Produktene jeg har skrevet nedenfor er tatt i utgangspungt fra at jeg skal kjøpe det nye canon 5d mark 3 når den kommer ut. (fint hvis dere finner en 'mulig' pris på det og) *Belysning (Gjerne 3-punkt lys). *Steadycam/flycam (med belte og fjæring). *Shotgun-mikrofon og en harddiskrecorder (som f.eks Zoom H4n). *'microphone boom pole'. *Shoulder mount/rig for dslr. *Sammenleggbar lys reflector. *HDSLR Monitor. *Mattebox for dslr *follow focus *'LCDVF' *'Smartest løsning for minnekort' (råd) *Eventuelt den billigeste men funksjonelle dollyen og en camera cranen du kan finne. Bare si fra hvis det er noe viktig jeg har glemt! Tusen takk Mvh Emil.
a_strann Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 kanskje du finner noe nyttig her? Har selv DSLR kit 9!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå