Gå til innhold

ASUS N53JQ 15.6" Full HD vs Acer Aspire 5943G 15.6" HD LED

eirikern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Asus sin maskin har nok bedre byggekvalitet samt bedre skjerm med høyere oppløsning. Kan også nevnes at en oppdatert versjon av N53, N53SV kommer i februar med sandy bridge, kraftigere skjermkort osv.

Skrevet

Har bestilt den fra Asus, men med Blu-ray. Får den neste uke.

Bestilte Asus siden jeg har hadt flere bærbare fra Asus før, og er meget

fornøyd med kvaliteten på dem.

Har nå/har hadt Acer også, men er mere fornøyd med Asus, ser mye bedre ut og

kvalitetsfølelse er bedre.

Men det tilbudet på den fra Acer er meget bra synes jeg.

Mvh

Skrevet

Asus sin maskin har nok bedre byggekvalitet samt bedre skjerm med høyere oppløsning. Kan også nevnes at en oppdatert versjon av N53, N53SV kommer i februar med sandy bridge, kraftigere skjermkort osv.

Den så interessant ut! Vet du noe mer spesifikt med tanke på når den kommer på markedet her i Norge, priser og hvem som selger? :)

Skrevet

Har ikke kommet over noen butikker som har lagt disse inn i sortimentet enda, men i følge Komplett er disse på tur. Komplett.ie har f.eks. N53SV for salg nå, så regner med at Norge ikke er langt unna.

Mener også jeg leste en twitter-respons fra komplett.no som sa at disse kom i februar, fant ikke denne nå, men ligger nok på twitter-siden til komplett.

Skrevet

Har ikke kommet over noen butikker som har lagt disse inn i sortimentet enda, men i følge Komplett er disse på tur. Komplett.ie har f.eks. N53SV for salg nå, så regner med at Norge ikke er langt unna.

Mener også jeg leste en twitter-respons fra komplett.no som sa at disse kom i februar, fant ikke denne nå, men ligger nok på twitter-siden til komplett.

Takker for svar! :) Tror jeg går for den hvis ikke prisen blir altfor stiv

Skrevet

Får min N53 i morgen. Håper den er bra. Stikker sikkert av fra jobben litt tidligere for å hente den.. :)

Mvh

Du får gi litt feedback etter hvert :)

Skrevet

Hvis kvalitetsfølelsen og utseende/design er viktig for deg: Så er ASUS en klasse eller to over ACER!

Har bare brukt den til litt surfing og musikk så langt.

Men førsteinntrykker er bra.

Hvis den enda greier å kjøre noen spill (ikke nødvendigvis på høye innstillinger), så anbefales den helt klart av meg!

Må prøve noen spill og blu-ray. men får ikke tid til det før neste uke.

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...