Gå til innhold

[Xperia X10 mini] Slå av SMS-kvittering


mrbard

Anbefalte innlegg

Jeg har en Xperia X10 mini.

Jeg fikk en SMS fra Telenor forleden dag der det sto

"Din telefon er ved en feil satt opp med SMS-kvittering, som koster 35 øre pr. melding. (...) Hvis du ønsker å slå av tjenesten se brukerveiledningen for din telefon på Sony Ericssons hjemmeside."

Jeg forsøkte å finne innstillingen hvor man slår av SMS-kvittering, men det ser ikke ut til å være noe slikt på denne telefonen. Har også prøvd å søke i brukerveiledningen.

Jeg har aldri mottatt noen SMS-kvittering heller. Fikk jeg denne meldingen ved en feil fra Telenor, eller er det faktisk en innstilling jeg må slå av?

Endret av cyclo
Tittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en Xperia X10 mini.

Jeg fikk en SMS fra Telenor forleden dag der det sto

"Din telefon er ved en feil satt opp med SMS-kvittering, som koster 35 øre pr. melding. (...) Hvis du ønsker å slå av tjenesten se brukerveiledningen for din telefon på Sony Ericssons hjemmeside."

Jeg forsøkte å finne innstillingen hvor man slår av SMS-kvittering, men det ser ikke ut til å være noe slikt på denne telefonen. Har også prøvd å søke i brukerveiledningen.

Jeg har aldri mottatt noen SMS-kvittering heller. Fikk jeg denne meldingen ved en feil fra Telenor, eller er det faktisk en innstilling jeg må slå av?

X10-telefonene har dette aktivert som standard. Så lenge meldingene kommer frem vil du ikke få kvittering, men alikevel blir en belastet. Mener jeg har lest en artikkel om at telenor refunderer penger pga dette.

 

Innstillinger->Sony Ericsson-> Leveringsrapport-> fjern hake. (pre 2.1)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...