Gå til innhold

1881-app "blokkerer" Gulesider?


mrbard

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere hatt Gulesider-appen på min Xperia X10 mini, og da har den slått opp nummeret automatisk når noen ringer. Etter å ha reinstallert programvare på telefonen, har jeg plutselig fått en app fra 1881 som også gjør nummersøk. Denne er imidlertid en abonnementstjeneste som koster 30 kr i måneden.

Selv om jeg setter gulesider-appen til å slå opp nummer, kommer det ikke noe nummeroppslag når noen ringer. Dersom jeg setter 1881-appen til å gjøre det, kommer det nummeroppslag.

 

Er det 1881-appen som "blokkerer" gulesider på et vis? Finnes det noen måte å få gulesider-appen til å fungere igjen, så jeg slipper å ha abonnement på 1881?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glemte å si at 1881-appen er forhåndsinstallert på telefonen og ikke kan avinstalleres på vanlig måte...

Jeg sendte en stopp-melding til 1881 slik at abonnementet ble avsluttet, men den fortsetter å slå opp nummer når noen ringer. Regner imidlertid med at jeg ikke betaler for abonnement likevel (sendte en ekstra stopp-melding, og da fikk jeg som svar at de ikke kunne finne et abonnement på dette nr.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...