Gå til innhold

Alternativ til Shure E3C...?


idenb

Anbefalte innlegg

Først av alt vil jeg si at jeg har googlet, men de fleste trådene er 2-4 år gamle, noe som var grunnen til at jeg kom over E3c'n, men det er mest sansynlig kommet nye på markedet.

 

Jeg var å skulle ha meg noen nye hodetelefoner.. Noen av mine krav var at den skulle være lukket/lydisolerende, og ha god lyd, gjerne med litt bass.. Da jeg fortalte dette til herren i butikken som hjalp meg, annbefalte han meg Beyerdynamic DT770 pro. Disse var eventyrlig gode,

men jeg måtte tenke litt før jeg bestemte meg.. Senere fant jeg ut at disse ikke ville være noe praktiske å ha med seg på skole/reiser. Dermed begynte jeg å google in ear plugger, noe som førte meg hit.. Så her kommer spørsmplet mitt:

 

Finnes det noen gode alternativer til Shure E3C? Jeg har lest at disse er suverene på å isolere støy utenifra, behagelige å ha på, og har et god lyd( noe som jeg ser etter). Problemet er bare at disse er gått ut av produksjon(?)

 

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar

 

Jeg leste litt rundt om den shure 315, men det var noen delte meninger om de.. fant ingen test.

Er fortsatt på leting, så er åpne for alle merker.

 

Men jeg kom over etymotic ER6i som mange har gode ord om :)

 

Noen som har prøvd/vet noe om disse?

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Takker for svar

 

Jeg leste litt rundt om den shure 315, men det var noen delte meninger om de.. fant ingen test.

Er fortsatt på leting, så er åpne for alle merker.

 

Men jeg kom over etymotic ER6i som mange har gode ord om :)

 

Noen som har prøvd/vet noe om disse?

 

Har selv et sett med Shure E3c, de er blitt noen år gamle, men brukes mye ute på tur pga. små og lett å putte i en liten oppbevaringsboks i lomma.

Fin lyd for radio og for å høre på musikk mens man går.

Tydelige, ikke overdreven bass (det finnes mange andre med mye mer bass!).

Det finnes andre med bedre lyd, men disse er fullverdige egentlig for bruk på tur!

Etymotics (har selv ER4P) er helt annerledes i lydpresentasjon!

Dersom du vil ha bass, er ikke disse de du leter etter!

Men har du en liten forsterker med mulighet til å booste bassen litt, finnes det ikke klarere lyd enn fra Etymotics ørepropper!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...