svennand Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Flashet mitt Asus A7N8X Delux i sted... alt virket helt greit helt til jeg skulle starte opp windows.... masse blåskjerm med feilmeldinger som kernelfeilxxxxmassetallxxxxntfs feil prøvde å formatere den og legge windows 2000 inn på nytt... men nei da, når den var ferdig å formatere og begynte på filene så fikk jeg samme blåskjermen med masse tekstbullshit osv... kan være jeg har flasha med feil bios de har jo så mange forskjellige på en felles plass det skal også nevnes at jeg har Western Digital Raptor harddisk... HJELP er desperat! ps. har flasha mange andre hk før så det er ikke noe jeg har gjort galt under flashinga....
Insomniac Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 vel, hvilken revisjon av kortet har du? se mellom pci slottene et sted
svennand Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Skrevet 6. juli 2003 har rev 2.0 brukte http://www.asus.com.tw/support/download/it...=A7N8X%20Deluxe c18d1005.zip C1005 2003/05/21 A7N8X Deluxe BIOS C1005 for PCB revision 2.0 and later only. som skulle være riktig vil jeg tro... hulk
alex100 Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 gå over å sjekk instillingene dine i biosen. se opp for uvanlige instillinger, og sjekk om systemet er klokket.
svennand Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Skrevet 6. juli 2003 hmmmm.... fant sektor error og diverse på disketten jeg brukte... klarte ikke å lage bootdisk på bootdisk.com på grunn av diskett feil... kanskje derfor den skurret noe forferdelig når jeg flasha.... shiiiit
alex100 Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 du kan jo alltids prøve å flashe på nytt for å teste. og sett alle instillinger på default.
svennand Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Skrevet 6. juli 2003 har gjort det nå... skal ta og resette harddisken også for så å prøve å innstallere windows igjen... forhåpentligvis vil alt gå bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå