merl1n Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Har akkuratt vendt hjem fra LAN, hvor pcèn tok kvelden siste natta. Har hatt den ca ett år nå, og har ikke gjort noen fysiske inngrep eller tukla i bios på noen som helst måte. Det som skjedde var at den i løpet av LANet rebootet seg et par ganger, noe jeg tror var pga at det var veldig varmt der, og jeg ikke har spesielt bra kjøling. Men siste natta skrudde den seg plutselig helt av, og har siden ikke vært mulig å skru på igjen. Er dette en slags "sikkerhets shutdown" eller har den rett og slett "kvella"? Prosessoren var nok oppi 70 grader når den skrudde seg av. Det er forresten snakk om et msi kt3 ultra hovedkort, og en XP 2000+ prosessor. Noen ideer om hva som kan være galt, og hvordan jeg skal få starta den igjen ?
merl1n Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Skrevet 6. juli 2003 Stiller jeg så dumme spørsmål altså? :-? Begynner å lure, siden jeg nesten aldri får svar! :o
gspr Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Får du ikke en eller annen POST-diagnose? Enten ved hjelp av lysdioder på HK'et, eller med lyd? Går vifter og sånt når du slår på? Kan jo hende at det ble VIRKELIG varmt, og CPU'en ble "godt brunet".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå