peace2 Skrevet 22. januar 2011 Skrevet 22. januar 2011 (endret) Video opptaksprogrammet krever at "Hardware acceleration" skal være slått av for å kunne ta opp spill eller mediaplayer vindu. Jeg prøvde skjerminnstilliger føst: Høyreklikk på skrivebordet-> Skjermoppløsning -> Avanserte innstillinger -> Feilsøking -> Der vises [Endre instillinger] grått så man ikke kan klikke på det. Andre metoden jeg brukte var å klikke på Start -> dxdiag -> Skjerm -> Her skulle det bli mulig å slå det av , men det er kun ren infotekst uten mulighet for å endre noe. Er det ikke mulig å slå det av for det grafikk kortet jeg bruker? Endret 28. januar 2011 av peace2
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 22. januar 2011 Skrevet 22. januar 2011 du må sikkert slå av i det programmet du skal bruke..
peace2 Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Skrevet 23. januar 2011 du må sikkert slå av i det programmet du skal bruke.. Jeg får at forsøket på å slå av det feiler! evt. at jeg må gjøre det manuelt...
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 23. januar 2011 Skrevet 23. januar 2011 prøv å start programmet som administrator. Høyreklikk på ikonet og velg kjør som administrator
peace2 Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Skrevet 23. januar 2011 (endret) Det hjalp ikke noe... "Klarer ikke å deaktivere akselerasjon automatisk , prøv manuelt" Endret 24. januar 2011 av peace2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå