Gå til innhold

Rimelig hjemmekinoanlegg med innebygget wifi og HDMI-inngang


Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har et hjemmekinoanlegg(komplett pakke) med innebygget wifi og HDMI-inngang og kan fortelle meg hvordan dere er fornøyd med det?

 

Jeg har pr i dag et Pioneer fs505. Det er veldig god lyd i det til mitt bruk, men jeg savner HDMI-innganger. Digitaltuner og bluerayspiller er koblet til tv med hdmi, og lyden er koblet fra tv til bluerayspiller med optisk kabel. Vel og bra, men litt småirriterende at man må skifte kanal på tven for å kunne få menyene fra bluerayspilleren på den. Spesielt når man har folk i familien som har mer enn nok med å forholde seg til en fjernkontroll, til nød klarer to(tv og tuner), men kommer til å gå helt i surr når man har tre. Det hadde vært fint å legge bort fjernkontrollen til TVen til daglig.

 

Jeg kunne derfor tenke meg å bytte inn anlegget i et som ovennevnt, forutsatt at det finnes og gir like god lyd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med denne? Samsung

Jeg har sett på den, og vurderer den sterkt. Har du den og kan si noe om hvordan den er i forhold til testet? Når de sier dårlig lyd i senterhøyttaleren, hva betyr det for et øre som er fornøyd så lenge lyden ikke skurrer og radioen er på kanal. (ikke at jeg ikke setter pris på god lyd altså, det gjør jeg. -men til mitt bruk trenger jeg ikke være så veldig kresen.

 

Uansett heller jeg veldig mot Samsung... Nå har jeg levert inn Pioneeranlegget og har fått "ro i sjelen". Dvs, nå er iallfall den avgjørelsen tatt, og jeg kan se på alternativer i ro og fred uten å måtte tenke på 30-dagersfrist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...