linte Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Skrevet 18. januar 2011 Jeg trodde jeg kunne PC også...Men dette problemet ser ikke ut til å forsvinne. Kan vel kanskje konkludere med at både Hardisken og CD spilleren er skadet, siden den starter på nytt halveis i instaleringen og tror den skal begynne med ny runde.
wiberos Skrevet 18. januar 2011 Skrevet 18. januar 2011 Jeg lurer på om du må starte med noe enkelt først: -boot fra din usb og i Install Now vindue, velg Ikke install, men velg Repair Computer (ned til venstre) Det er ønskelig å rense disken, slik at senere feilmeldninger kan være mer forståelig. Velg Next Velg Command prompt skrive diskpart list disk ----se på disknr som gjelder for hardisken og bruk det nr isted for det ? i neste commando linje select disk ? clean all og etter den er ferdig exit Slå av Fjerne USB du hadde og starte opp. Det er for å bekrefte at det er virkelig renset. Det forventes en Boot failure beskjed. Restarte maskinen med å boote fra DVD rom og notere hva det kommer. Hvis ikke det starter fra cd rom, så skal du starte fra USB og prøve å installere. Hvis etter reboot starter på nytt en installasjon, avslutte og si i fra. HUSK at CLEAN ALL, vil rense alt privat data som var å finne på disken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå