Gå til innhold

HMKG 4 April 2011


Narviz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen her som skal i HMKG / GSK den 4 April på Terningmoen her?

 

Jeg skal!

Noen flere?

 

Heihei! Jeg var der for litt over ett år siden, og trivdes godt! Spesielt etter jeg kom til Oslo :cool:

 

Hvis du har noen spørsmål om tjenesten så bare spør. Det finnes praktisk talt ingen informasjon om hvordan opptak og tjenesten gjennomføres, verken på nettsiden eller i leiren.

Lenke til kommentar

Er det noen her som skal i HMKG / GSK den 4 April på Terningmoen her?

 

Jeg skal!

Noen flere?

 

Heihei! Jeg var der for litt over ett år siden, og trivdes godt! Spesielt etter jeg kom til Oslo :cool:

 

Hvis du har noen spørsmål om tjenesten så bare spør. Det finnes praktisk talt ingen informasjon om hvordan opptak og tjenesten gjennomføres, verken på nettsiden eller i leiren.

 

Takk Takk, jeg er vel en av de som faktisk gleder seg litt til å vær i garden, regner med at rekrutten skal gå bra ihvertfall :)

 

Er det mye drit på gardeperioden på Huseby eller? Grove trekk om hva som skjer der? :)

Lenke til kommentar

Gardeperioden kan være litt kjei med tanke på mye SLO, (sluttet orden) men alt i alt synes jeg året var veldig givende! Rekrutten ser jeg bare tilbake på som positiv, selv om en kunne synes det gikk litt trått til tider.

 

Veldig godt oppsummert. Også vil jeg gjerne legge til mye og nøye vasking! Husker det var et rent helvete å rulle liggeunderlag slik at man ikke kunne putte inn lillefingeren i midten :hrm:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Gardeperioden kan være litt kjei med tanke på mye SLO, (sluttet orden) men alt i alt synes jeg året var veldig givende! Rekrutten ser jeg bare tilbake på som positiv, selv om en kunne synes det gikk litt trått til tider.

 

Veldig godt oppsummert. Også vil jeg gjerne legge til mye og nøye vasking! Husker det var et rent helvete å rulle liggeunderlag slik at man ikke kunne putte inn lillefingeren i midten :hrm:

 

Hehe, hvor lenge var dere på Terningmoen da? Samt hvordan er befalet på terningmoen, kontra huseby?

Lenke til kommentar

Hehe, hvor lenge var dere på Terningmoen da? Samt hvordan er befalet på terningmoen, kontra huseby?

 

Befalet er strengere / sintere generelt på Terningmoen. Antakelig fordi de fleste av dem er nyutdannet og er litt høye på pæra. Under gardeperioden på Huseby er befalet også strenge, men etter det så dabber det litt av =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...