Gå til innhold

Netcom -> Telenor (iPhone) ingen dekning?


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg driver å bytte mitt telefonabonnement fra Netcom iTalk til Telenor FriHet.

 

Jeg har satt inn det nye simkortet, nullstillt nettverksinnstillingene og startet telefonen på nytt. Likevel så får jeg ingen dekning/"ingen tjeneste". Abonnementet skal være aktivert 13 jan. Det virker som netcom-innstilingene forblir selv om jeg nullstiller innstillingene. Når jeg kobler iphone til itunes får jeg melding om at "sim card is not supported".

 

noen idéer?

Endret av cs_
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som telefonen er låst til Netcom. Kontakt Netcom så låser de opp telefonen din (du må da koble telefonen til datamaskinen for så å velge gjennopprett i iTunes).

Skrevet

Jeg får ringe de i morgen. Må jeg vente til den er låst opp før jeg får gjennopprettet? Jeg klarer ikke finne noe alternativ til å gjenopprette når det står "sim card not supported" osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...