Gå til innhold

Når kommer Sony Ericsson Xperia Arc? Hva anbefales å bruke i mellomtiden?


frode8

Anbefalte innlegg

Lurer på når Sony Ericsson Xperia Arc kommer? Vet at den skal komme i 1 kvartal, men er det noen som vet litt mer enn det, og gjerne hva den sånn ca vil komme på i pris?

Lurer også da på hvilken telefon det er dere kan anbefale å bruke i mellomtiden?

Skal helst ikke være noen dyr telefon. (max 2500 uten abb)

Den bør ha bra kamera, musikkspiller, lett håndterlig, å gjerne se bra ut ;)

Eller er det bare å kjøpe en bra telefon nå, for så å eventuelt selge den når Arc kommer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

denne kommer til og komme i april/mai en gang mener jeg og huske.

Men i mine øyne er ikke sony ericsson like proffe når det gjelder android telefoner som htc og samsung.

 

Så sant u ikke MÅ HA sony kjøp en av de tidligere nevnte og vent på annmeldelser av Xperia Arc.

 

desire, desire hd eller galaxy s er gode alternativer da.

Lenke til kommentar

denne kommer til og komme i april/mai en gang mener jeg og huske.

Men i mine øyne er ikke sony ericsson like proffe når det gjelder android telefoner som htc og samsung.

 

Så sant u ikke MÅ HA sony kjøp en av de tidligere nevnte og vent på annmeldelser av Xperia Arc.

 

desire, desire hd eller galaxy s er gode alternativer da.

Ok, da må jeg vel ha en ordentlig mobil i mellomtiden...

Har sett en del på Galaxy S, men savner da kameralys av noe slag. Er av den typen som tar en del bilder med telefonen, og derfor så Arc meget lovende ut + at den har nyere operativsystem (enn tidligere SE).

Har hatt iPhone, og er gått rimelig lei. Så tenkte å prøve Android igjen (sist var med HTC Hero og X10) Så er åpen for forslag, og takk for de du har kommet med.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...