Gå til innhold

Usikker: HTC Desire \ HTC DesireZ?


Anbefalte innlegg

Hei, skal kjøpe meg ny mobil, og valget står imellom HTC Desire eller HTC Desire Z.

Prisen ligger på omtrent det samme (med NetCom).

 

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg, Desire Z har tastatur, og virker litt tykk og tung, også er jeg ikke så fan av den gråfargen bakpå, men jeg digger den svare fargen på Desire.

 

Jeg har en Xperia X8, som jeg er sånn passe fornøyd med, og tildigere hadde jeg en iPhone 3G. Det jeg mest savner fra iPhone 3G-tiden, er den fantastiske surfe-opplevelsen, og derfor synes jeg en 3,2" (SE X8) blir i det minste laget, men så lurer jeg på om jeg trenger tastatur, har ikke pølsefingre :p , og har ikke hatt problemer med å texte på verken iPhone, eller Xperia X8. Jeg er fortsatt litt i tvil om hva jeg skal velge, er det nå supre fordeler med DesireZ iforhold til Desire?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer jo egentlig helt an på om du vil ha en tlf med fysisk qwerty eller ikke. En til kul ting med Desire Z (og forsåvidt Desire HD) er at de har skins. Det er ikke noe spesielt stor greie, men jeg er glad i kustomisering så jeg personlig liker det. Aner ikke om det kommer til vanlig Desire med 2.3 updaten da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...