Gå til innhold

Ringe problemer med NetCom / iPhone4. Hører ingenting


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har hatt vanlig sim før og fikk i dag micro sim fra NetCom. Jeg kunne fint ringe og høre den andre enden med "vanlig" sim tidligere i dag, men etter at jeg fikk micro sim kl. 17 i dag, har jeg bare kunnet sende meldinger. Kommer frem til personen, personen hører ikke meg, og jeg hører ikke personen.

Får spillt av musikk på høytalerern, og talekontrollen fungerer. Så det kan jo ikke være noe med telefonen. Har oppdatert tlf til 4.2 forresten.

 

Hva kan jeg gjøre med dette?

Endret av aXXo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var du NetCom-kunde fra før, eller porterte du til de i dag? Har du tvillingsim?

 

Hvis du var NetCom-kunde fra før og bare har byttet SIM-kort i dag, så kan det ha oppstått en feil i NC sine systemer ifm SIM-byttet, noe som kan forekomme. Det kan i så fall NC løse ved å aktivere kortet på nytt.

 

Dersom du har tvillingsim så kan det være at det er aktivert som tilleggskort, og at det derfor skaper problemer. Da kan i så fall NC bytte om på dine SIM-kort i sine systemer for å rette feilen.

Lenke til kommentar

Var du NetCom-kunde fra før, eller porterte du til de i dag? Har du tvillingsim?

 

Hvis du var NetCom-kunde fra før og bare har byttet SIM-kort i dag, så kan det ha oppstått en feil i NC sine systemer ifm SIM-byttet, noe som kan forekomme. Det kan i så fall NC løse ved å aktivere kortet på nytt.

 

Dersom du har tvillingsim så kan det være at det er aktivert som tilleggskort, og at det derfor skaper problemer. Da kan i så fall NC bytte om på dine SIM-kort i sine systemer for å rette feilen.

Ja, er NetCom kunde fra før. Har ikke tvillingsim.

Prøvde nettopp simkortet mitt i en annen iPhone 4 og da fungerte det. Satt simkortet tilbake i min iPhone og da virket det ikke. Så det må være noe med tlf. Har prøvd å restore tlf men det funker fortsatt ikke:S Noen som vet hva det kan være?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...