Gå til innhold

Galaxy S i9000 semi-bricked


Anbefalte innlegg

Heisann, jeg håper inderlig at det er noen som er kyndige på android telefoner som kan svare på mitt lille dilemma. Har postet problemet på et engelsk forum, så for å spare tid så limer jeg bare inn det jeg skrev der;

 

Hello

 

I just installed "SGS Battery Icon Mod2" and I accidentally picked the wrong mod, and now my phone won't boot properly. Just kinda loops after the galaxy s logo pops up. I looked up the thread where the mod was posted, and there it said the following:

 

"Recovery Procedure

In case you didn't make a nandroid backup and you can't reboot your device because you applied a mod for a wrong version, here's a simple way out: (Thanks to boisrobe!)

 

Open SuperOneClick and choose "Shell Root"

 

Start ADB, wait for the # prompt and enter the following commands:

 

1.#busybox mount -o remount,rw /system (or mount -o ro,remount -t yaffs2 /dev/block/mtdblock3 /system ... if there's no busybox)

2.#rm /system/framework/framework-res.apk

3.#cp /sdcard/framework-res.apk /system/framework/framework-res.apk

4.#chown root.root /system/framework/framework-res.apk

5.#chmod 644 /system/framework/framework-res.apk

6.#reboot"

 

But in what mode do i put the phone in for this to work? When I start the "Shell Root" it stops at "Waiting for device.."

 

Any suggestions?

 

 

EDIT:

 

Får forresten til å starte telefonen i "Download Mode", men dersom jeg starter opp f.eks "Odin" programmet på pc'en, så finner det ikke telefonen :/

Endret av kerberoz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...