Gå til innhold

Objektiv til Sony Alpha A55


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg et Sony A55 rett før jul og har no lyst på noen objektiver. Kunne tenke meg et ca 10-20mm og et ca 70-300mm objektiv. Og med tiden kanskje et makro objektiv sånn rundt 100mm. Har sjekket fotovideo.no og Japanphoto.no, og funnet ut hva de har. Men har noen andre forslag til nettsteder, både norske og utenlanske som også kan ha? Tar også gjerne i mot forslag om hvilke som e best; Tamron vs Sigma vs Sony. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg et Sony A55 rett før jul og har no lyst på noen objektiver. Kunne tenke meg et ca 10-20mm og et ca 70-300mm objektiv. Og med tiden kanskje et makro objektiv sånn rundt 100mm. Har sjekket fotovideo.no og Japanphoto.no, og funnet ut hva de har. Men har noen andre forslag til nettsteder, både norske og utenlanske som også kan ha? Tar også gjerne i mot forslag om hvilke som e best; Tamron vs Sigma vs Sony. :)

 

 

Enkelt! www.dyxum.com Ingen over, ingen ved siden av i Sony-verdenen. Og en liten titt på http://photozone.de/ skader heller ikke.

 

Hva med å skaffe seg den nye Tamron 70-300? Den virker lovende til en rimelig penge...

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...