Gå til innhold

HTC Desire HD kun ukjent ringer!


Anbefalte innlegg

hei! kjøpte meg en htc desire på torsdag å er storfornøyd! :D men når noen ringer meg står det ukjent selom nr å personen er lagret, er irriterende.... noen som hvet hva som må gjøres? har gått gjennom innstilingene å har ikke funnet noe gale der...

 

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres litt ut som om du har duplikate nummer på tlf din. har du samme numrene f.eks på sim og i tlf? Vet at tlf før i tiden fikk problemer med å vise navn på innringer når man har 2 oppføringer på de...

fikk med nytt simkort + ny mobil så hadde ingen nr lagret... står ukjent også når jeg ringer fra hustelefonen å den er ikke lagret på mobilen ;) har bare nummerene til facebook kontaktene mine som ble lagt til automatisk med facebook kontoen min :D

Endret av Fire^^
Lenke til kommentar

problemet ditt fikser netcom på 10 sekunder. Det hender at id-tjeneste faller ut, f.eks om man bytter fra saldobasert abo til vanlig abo, f.eks flexi talk. Ring 05050 for hjelp i morgen tidlig. Eventuelt send pm på netcoms Facebook-side om det ikke haster veeeldig. Litt behandlingstid der vanligvis.

 

Om noen lurer - javisst. Jobber i Netcom.

Lenke til kommentar

problemet ditt fikser netcom på 10 sekunder. Det hender at id-tjeneste faller ut, f.eks om man bytter fra saldobasert abo til vanlig abo, f.eks flexi talk. Ring 05050 for hjelp i morgen tidlig. Eventuelt send pm på netcoms Facebook-side om det ikke haster veeeldig. Litt behandlingstid der vanligvis.

 

Om noen lurer - javisst. Jobber i Netcom.

takk! :D byttet faktisk fra yougtalk til flexitalk! :) ringer netcom imorgen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...