Gå til innhold

Jensen Airlink 29150 i AP-client modus


nbf

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en Jensen AirLink 29150 for å ta ned det trådløse nettverket mitt og distribuere det videre via kabel. Den har en funksjon som heter AP-client som jeg mener skal fungere til dette formålet, men jeg får det ikke til å virke. Det er ikke noe problem å koble den til det trådløse nettverket, men jeg får ikke internett-tilgang. Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å endre LAN ip addresse på routeren til samme addresseområde som routeren du sender fra. Gateway ip addresse til Jensen Airlink blir sender routerens ip addresse etc.

Dekativer DHCP i Jensen Airlink og gå på "site survey" og koble til det trådløse nettet til sender routeren.

Lenke til kommentar

Prøv å endre LAN ip addresse på routeren til samme addresseområde som routeren du sender fra. Gateway ip addresse til Jensen Airlink blir sender routerens ip addresse etc.

Dekativer DHCP i Jensen Airlink og gå på "site survey" og koble til det trådløse nettet til sender routeren.

Skal Jensen-ruteren ha statisk ip?

Lenke til kommentar

Ja, mener det.

Det er mulig å få allokert dette av DHCP server også, men jeg ville satt statisk ip på denne.

Bare pass på at IP addressen du setter ligger utenfor området som DHCP serveren gir ut addresser.

 

Edit: Lettleselighetsendringer...

Endret av kahorn03
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...