Erik J. Nilsen Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Ja de flesete kundene våre h har som regel ikke dette, så veldog ofte blir det mye dyrere å kjøpe nytt kort en det er å reparere. Men så er det heller ikke her vi tjener penger og spesialiserer oss mot. Så en BIOS flash for komplett / Norkom er nok en kjappere job for dem en fir oss
Insomniac Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Det var meget rimelig, siden der jeg jobber tar vi 890,- u mva for samme service!! Glimmrende for deg hvor i h****** for et lugubert sted er det.
fUsiOn Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Ja de flesete kundene våre h har som regel ikke dette, så veldog ofte blir det mye dyrere å kjøpe nytt kort en det er å reparere. Men så er det heller ikke her vi tjener penger og spesialiserer oss mot. Så en BIOS flash for komplett / Norkom er nok en kjappere job for dem en fir oss Vil nok si at vi vanlig folk vil aldri gi en sånn pris for omflashing av BIOS.... 200kr til og jeg kan kjøpe hovedkortet mitt på nytt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå