Gå til innhold

HTC Desire Z - Micro simkort?


Anbefalte innlegg

Hei hei, God jul og greier.

 

Dette er da bare noe jeg lurer på.

 

Jeg fikk da en HTC Desire Z nå til jul, ble fornøyd og hele pakken. åpnet den og begynte og sette den sammen, men så kom jeg da til simkortet. Jeg ble litt forvirret over at jeg hadde fått med et micro-simkort.

 

Tenkte no at det skulle være sånn, knakk det løs fra den plastikk tingen som den henger på og puttet den i telefonen. men da virket det som at det ikke skal være noe micro simkort. tok den ut og prøvde igjen, da fløy den inn i telefonen, for langt og greier, så nå kan jeg ikke få den ut, har prøvd med en pinsett uten noen resultater.

 

Så nå ble jeg rimelig irritert over at jeg har fått et micro simkort som da ikke passer tydeligvis.

 

Så nå har en helt ny telefon jeg ikke får brukt på et par dager. :hrm:

 

Som tatt fra Hurtigguiden:

Sett inn SIM-kortet med det avskårne hjørnet først og gullkontaktene vendt nedover, og skyv det inn i sporet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei hei, God jul og greier.

 

Dette er da bare noe jeg lurer på.

 

Jeg fikk da en HTC Desire Z nå til jul, ble fornøyd og hele pakken. åpnet den og begynte og sette den sammen, men så kom jeg da til simkortet. Jeg ble litt forvirret over at jeg hadde fått med et micro-simkort.

 

Tenkte no at det skulle være sånn, knakk det løs fra den plastikk tingen som den henger på og puttet den i telefonen. men da virket det som at det ikke skal være noe micro simkort. tok den ut og prøvde igjen, da fløy den inn i telefonen, for langt og greier, så nå kan jeg ikke få den ut, har prøvd med en pinsett uten noen resultater.

 

Så nå ble jeg rimelig irritert over at jeg har fått et micro simkort som da ikke passer tydeligvis.

 

Så nå har en helt ny telefon jeg ikke får brukt på et par dager. :hrm:

 

Som tatt fra Hurtigguiden:

Sett inn SIM-kortet med det avskårne hjørnet først og gullkontaktene vendt nedover, og skyv det inn i sporet.

 

 

Ja du fikk sikkert et SIM-kort/Micro-SIM. Vet ikke hvilken operatør du har, men jeg vet at Netcom og Telenor har operert med denne kombiløsningen sånn at man slipper å sende ut to forskjellige typer til forhandlere osv. Altså når du dropper å knekke ut SIM-kortet så fungerer det helt som normalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...