hormonfresar Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Jeg klarer ikke å koble til telenor adsl i mandrake. noen som vet hvordan jeg skal sette opp tilkoblingen slik at den virker?
tivolieselet Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 jo da, gjore det i helgen hos gamlingen.. men hva er det da?? hvor langt er du kommet da?? hva slags feil meldinger osv. er det du får da?? du har det i m.m.c (mandrake control center) under internett så er det sett opp internett -> veiviseren -> velg adsl med "pppoe" skriv inn bruker navn og passordet ditt.
hormonfresar Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Skrevet 3. juli 2003 akkurat det jeg gjorde, men klarer ikke å koble til. og med sånn autodetect finner den to nettverkskort. kansje det kan være problemet. den finner noe MCF networking adapter lr no og nettverkskortet mitt.
MarcelSB Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Last ned RP-PPPoE og installer. Som root kjører du disse kommandoene for å ADSL'en oppe å kjøre med RP-PPPoE: adsl-setup adsl-start adsl-status Alle kjøres selvfølgelig som root. MarcelSB
hormonfresar Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Skrevet 3. juli 2003 hvordan installerer jeg det programmet da?
GNUfan Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 hvordan installerer jeg det programmet da? Du dobbeltklikker på fila du nettopp lasta ned, og så er det gjort.
hormonfresar Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Skrevet 3. juli 2003 har det fra før, men da var det bare tekstfiler
hormonfresar Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Skrevet 3. juli 2003 det funker nå sitter her i Mozilla nå tengte ikke det ppoe programmet, klarte å sette det opp i drakconnect . Takk for all hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå