Gå til innhold

[XBOX360][FIFA11] FIFA SuperCup III


Mentis

Anbefalte innlegg

Da er det på tide med den tredje FIFA SuperCup i FIFA 11 for Xbox 360. Gratulerer til, vel, meg som vant forrige cup. Jeg ser for meg en oppstart litt inn i uke 1, for å gi folk tid til påmelding, samt at jeg har fagprøve i uke 1. Da er det vel bare å melde seg på. Satser på 8,12,16 påmeldte, slik at det blir 4 i hver gruppe. Jeg skal fortsette med seedingen som Latias har registrert i tidligere turneringer når påmeldingen er over. Det er åpent å endre lag frem til påmeldingen er over. Når gruppene er satt opp, er det dermed for sent å endre lag.

 

Oppgi Gamertag og ønsket lag for påmelding

 

 

Diverse informasjon

 

 

Regler

 

 

Om forbindelsen blir brutt under en kamp så skal en ny kamp "arrangeres". Det vil si at en ikke begynner å spille før tiden og resultatet er det samme som da forrige kamp ble brutt.

 

Det gis én kamp karantene for rødt kort. Spillerne er selv ansvarlige for å rapportere om røde kort.

 

Det vil være 4 spillere i hver gruppe, og alle spillerne i gruppa møter hverandre to ganger. De to beste spillerne går videre til kvart-/semifinaler.

 

Om to lag har lik poengsum i et gruppespill avgjøres avansement på målforskjell og deretter eventuelt innbyrdes oppgjør. Om det forsatt skulle være likt avgjøres det på flest scorede mål.

 

Kvartfinalene trekkes tilfeldig hvor gruppevinnerne møter gruppetoerne. Spillere fra samme gruppe kan ikke møtes i kvartfinalene. Det spilles to kamper i kvartfinalene hvor den totale målforskjellen avgjør. Hvis det står likt etter to kamper spilles en tredje kamp med eventuelle ekstraomganger og straffer.

 

Semifinalene trekkes tilfeldig. Det spilles to kamper i semifinalene hvor den totale målforskjellen avgjør. Hvis det står likt etter to kamper spilles en tredje kamp med eventuelle ekstraomganger og straffer.

 

I finalen spilles det én kamp med eventuelle ekstraomganger og straffer.

 

Det deles ut seedingspoeng.

 

Om en kamp ikke spilles innenfor tidsfristen, og kampen(e) er av avgjørende betydning, vil jeg ta en avgjørelse basert på aktivitet i tråden om hvem som går videre. Det vil si at om en prøver å få spilt kampene, men motstanderen ikke møter opp, vil en ikke ryke ut. Jeg vil ta min avgjørelse på aktiviteten i denne tråden. Dvs. at jeg ikke tar hensyn til aktivitet på PM, MSN, Skype o.l.

 

 

 

Påmeldte spillere

1. Mentis (Mentisy) - Arsenal

2. Larsemão (Riolars) - Manchester United

3. Eveant (eveant94) - Manchester United

4. Kleivis (Kleiveland) - Arsenal

5. Fnats (fnats) - Chelsea

6. Torstein (Torstein 92) - Arsenal

7. m4riuss (UsualMrMuffy) - Liverpool FC

8. Cyclonia (Cyclonia) - Manchester United

9. Redneck (DonKneppo) - Real Madrid

10. Nois (iNoiz) - Manchester United

11. zAfroBoyz (Sgt DeathCowBoy) - AC Milan

 

* Gamertag i parantes

 

 

Gruppene

 

Gruppe A

 

23cgz8.png

 

Gruppe B

 

7d49cr.png

 

Gruppe C

 

dis2tk.png

 

Kvartfinaler

 

Resultater er sammenlagt på to kamper

 

Torstein 2 - 3 Cyclonia

Redneck 7 - 6 Noiz

Eveant94 2 - 3 Mentisy

Kleivis 1 - 4 Larsemão

 

Semifinaler

 

Cyclonia - Larsemão

Mentis 8 - 2 Redneck

 

Finale

 

Mentis - Vinner Semi 2

 

Bronsefinale

 

Redneck - Taper Semi 2

 

 

Dere skal spille to ganger mot hverandre. Reglene er i førsteposten. Setter frist til 18. februar. To i hver gruppe går videre, så spilles det semifinale og finale.

Endret av Mentis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Da har jeg sendt en PM til de som var med tidligere og ikke har meldt seg på. Jeg setter en frist til påmelding tirsdag neste uke, så har vi oppstart onsdag samme uke. Dersom dette er for kort frist, må dere gjerne si ifra.

Endret av Mentis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...