Lattas Skrevet 17. desember 2010 Skrevet 17. desember 2010 Hei Gikk tilbake igjen fra Fire Fox til Internet Explorer. Nå er det to ting som irriterer meg veldig. 1) Jeg må oppdatere siden for å få fram de norske bokstavene æ, ø og å. Det går likevel ikke på f.eks. gulesider å få fram folk med disse bokstaver i navn eller adresse. Hva kan jeg gjøre? 2) Hver gang jeg slår opp en nettadresse, eller klikker på en link, så kommer det aldri opp i fullskjerm. Hva skal jeg gjøre? 3) Er det flere innstillinger jeg bør gjøre med det samme, i fall det er flere problemer som jeg ikke har oppdaget ennå? Håper på svar på mail også: [email protected] tema: Nettleserproblem På forhånd tusen hjertelig takk for svar, og GOD JUL til alle brukere av Hardware.no og ikke minst til alle bidragsyterne. Vennlig hilsen Lars Asbjørn Stensen
ochi9le Skrevet 17. desember 2010 Skrevet 17. desember 2010 Hei, Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med overnevnte spørsmål da jeg ikke har brukt IE siden 2004. Men - av nyskjerrighet - tør jeg få spørre om hvilke grunner du har for å gå over til IE? Slik jeg ser det løser en overgang til FF, Opera eller Google Chrome alle problemene du har...
Lattas Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Skrevet 17. desember 2010 (endret) Hei, Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med overnevnte spørsmål da jeg ikke har brukt IE siden 2004. Men - av nyskjerrighet - tør jeg få spørre om hvilke grunner du har for å gå over til IE? Slik jeg ser det løser en overgang til FF, Opera eller Google Chrome alle problemene du har... Fire Fox var noe dritt når jeg skulle laste ned pgn-filer i sjakk. Fikk jo ikke bestemt selv hvilke mapper de skulle ligge i, slik som på Explorer. På Firefox kommer det bare opp Chessbase, som er altfor generelt. Blir som å laste ned alle word-filer i Mine dokumenter, og ikke finne de igjen. Jeg vil ha "orden i sysakene", så da går det ikke med Fire Fox. Men siden ingen kan hjelpe meg, så får jeg vel bruke Fire Fox til vanlig og IE, når jeg skal laste ned noe. Var på Verktøy - alternativer - språk, og det sto norsk, så hvorfor ikke æ, ø og å, samt fullskjerm, dukker opp umiddelbart fatter jeg ikke. Men selvsagt er det en eller annen innstilling som er feil. En gang tidligere jeg plagdes med en skjerm i halvt år, så var det ikke noen her, eller andre eksperter som løste problemet, men NRK(!), som sa at jeg måtte oppdatere Windows Media Player. Da løste alt seg. Alle såkalte eksperter sa jeg måtte laste ned driver og java og ditt og datt, men var ikke det som var problemet den gang. Rart NRK hadde mer peiling enn alle som jobber med data. Endret 17. desember 2010 av Lattas
Lattas Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Skrevet 17. desember 2010 Hvordan legger man til Firefox som standard nettleser? Jeg orker ikke ha Internet Explorer, når det ikke er noen som kan noe om hvordan den virker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå