Gå til innhold

Øke oppdateringsfrekvenser


defzx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke har installert driverne for skjermen bør du gå på hjemesiden til produsenten og hente de ned og installere.

Deretter høyreklikker du et sted på skrivebordet ditt og velger "alternativer" (eller hva det nå står, det nederste valget). Deretter velger du "innstillinger" og "avansert". Der velger du "monitor". Under "monitor instillinger" krysser du av for "skjul modi som skjermen ikke kan vise", og deretter er det bare å velge hvilken refresh rate du ønsker :)

Lenke til kommentar

Det er en boks under frekvensinstillingen hvor du kan velge å vise bare frekvenser som skjermen kan vise. klikker du på den bør det vel ikke være noe problem?

For at dette skal fungere bør du vel kanskje installere driverne som nevnt lenger opp

Lenke til kommentar

Jeg har selv en gammel 17" targa, og har overstilt oppdateringsfrekvensen mange ganger. Det eneste som skjedde var at skjermen ikke kunne vise noe bilde, jeg bare fikk en melding på skjermen om at frekvensen var utenfor skjermens rekkevidde. Deretter kom det gamle bildet tilbake, etter at de 15 sekundene jeg hadde på meg til å si fra at jeg ville beholde de aktuelle innstillingene, gikk ut. Trolig vil det ikke skje noe verre med din heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...