Gå til innhold

Trenger hjelp til kjøp av el-piano.

Grøgger

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Nå har jeg bestemt meg for å prøve meg i musikk-verdenen. Jeg har ingen erfaringer fra før av (bortsett fra det jeg har lært i musikkentimene på skolen, som jeg ikke husker noe av). Vi har mange musikalske i klassen jeg går i, og jeg spurte meg litt rundt. Da spurte jenta i klassen om hva jeg burde kjøpe og hun sa el-piano.

Noen som kan hjelpe meg litt med dette? Det haster ikke, siden jeg må vente til jul for å få råd til å ta timer på kulturskolen her i Stavanger. Uansett, jeg er som sagt helt ny og trenger derfor bare et el-piano jeg kan starte med.

Endret av Grøgger
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei :) Jeg har spilt piano siden jeg var 7, og har et Yamaha DGX-630. Det har kommet en ny modell nå, DGX-640. Jeg er storfornøyd med mitt, og jeg tror det er perfekt hvis du er nybegynner.

Selges bla her .

Du kan se på det på Youtube også, bare søke etter navnet på pianoet og se på det, hvis ikke vet jeg om et par stykker som viser hva det er godt for:

. Han er råflink, har mye filmer/tutorials til sanger som er moro å spille :) Men det er vel mest for folk som ikke gidder å lære seg noter.

. Her ser du litt hva annet man kan gjøre med litt trening av pianoet. Han der var kanskje ikke den beste men. Men et eksempel.

Vet det koster litt, men verdt pengene!

Endret av aj91
Skrevet (endret)

Jo, kanskje dette blir et kjøp. Snart har jeg konformasjon også så det hjelper jo litt. :!:

Endret av Grøgger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...