Gå til innhold

Minnekort størrelse (til LG P500)


nayim

Anbefalte innlegg

Har akkurat bestilt meg en LG P500 optimus one, min første smarttelefon.

 

Men hvor stort minnekort bør jeg kjøpe, holder det med 16 gb eller bør jeg gå for 32 gb? Jeg kommer til å laste ned en del apps som jeg må ha plass til, og gjerne ha noe musikk på telefonen, men ikke stor mengder.

 

Ser det er ganske stor forskjell i pris på minnekort fra 16gb til 32gb, derfor greit hvis noen kunne anbefale hvor mye en trenger.

 

Hvis noen andre skal bestille minnekort har play et bra tilbud på 16gb til £ 16, billigste jeg har funnet hvertfall. Se link

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann,

 

bestilte samme telefonen fra Lefdal i går, da sammen med et 32GB-kort til 799,- som er et par hundrelapper mindre enn de samme kortene lå på for bare noen uker siden, og det billigste for øyeblikket. Har lest at enkelte applikasjoner kan gå øøørlite grann tregere med 32GB kontra 16GB, men jeg er nærmest avhengig av å ha mye plass til musikk, og synes det er greit å ha 10-15 GB ledig etter at alt av apps og musikk er lagt inn, til eventuelle filmer, bilder o.l.

 

Du får ikke bestilt elektronikk eller "gadgets" fra Play. Kun spill, film, musikk, klær og bøker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...