Gå til innhold

Hvilken av disse to skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, skal ha meg en ny bærbar til gaming i førstegangstjenesten og står mellom disse to :

http://www.milrab.no/PartDetail.aspx?q=p:3530835;c:36159

http://www.milrab.no/PartDetail.aspx?q=p:3617431;c:36159

trenger ikke en superkraftig maskin, skal brukes for det meste til WoW. Ser ut som jeg for mye mer for pengene av den billigste men vet ikke hvor mye kraftigere prossesor og skjermkort den andre har.

takker for svar og gjerne mot andre tips og forslag =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gått for

ASUS 15.6" FHD GL, uten tvil.

Det eneste er at tuchpadden er litt vel følsom, noe som kan være litt irriterende. f.eks. hvis det ligger noe bøss på den, tar den det som om du holder 2 fignre på den, og da blir alt fucka

Skrevet

Jeg ville gått for

ASUS 15.6" FHD GL, uten tvil.

Det eneste er at tuchpadden er litt vel følsom, noe som kan være litt irriterende. f.eks. hvis det ligger noe bøss på den, tar den det som om du holder 2 fignre på den, og da blir alt fucka

men touchpadden er det vel bare til å ta av når jeg f.eks. bruker mus? men får jeg mer for pengene? ser at Asus N73Jn har dobbel så stor hardisk og større skjerm, tilegg den er 1000 kr billigere?

Skrevet

Dette kommer jo an på hva du skal bruke pc en til. jeg vet av erfaring at G modellen er utrolig stille og god til gaming. N modellen har jeg ikke prøvd..

Tuchpadden kan man bare skru av ja. det her ikke vert er problem for meg.

Skrevet

Dette kommer jo an på hva du skal bruke pc en til. jeg vet av erfaring at G modellen er utrolig stille og god til gaming. N modellen har jeg ikke prøvd..

Skal brukes til alminnelig bruk som surfing, film/serier og litt spilling. Eneste kravet til spill er den må kunne kjøre WoW på bra grafikk uten store problemer :p ellers er det ikke så manga andre krav.

Skrevet

Skal brukes til alminnelig bruk som surfing, film/serier og litt spilling. Eneste kravet til spill er den må kunne kjøre WoW på bra grafikk uten store problemer :p ellers er det ikke så manga andre krav.

Da er nok N modellen den du burde kjøpe. den er billigere, og skal nok klare wow uten problemer. den har jo større harddisk, så mer plass til filmer. 500GB varer jo ikke så lenge, hvis man ikke vil slette filmene etter å ha sett dem :p:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...