TheUltimateChilloutFestival2003 Skrevet 4. desember 2010 Skrevet 4. desember 2010 Svirebrødre. Hei. Sitter og ser på fotballkamper på PC-en min i ny og ne. Kobler den til en TV-skjerm med HDMI-kabel. Det er fint. Samtidig trenger jeg gjerne å bruke samme maskin til noe annet også. Finnes det en løsning eller et program som gjør at jeg kan velge å sende forskjellige signaler til HDMI og laptopens skjerm? Dvs. at jeg kan se på fotballkamper på TV2 Sumo på TV-en samtidig som jeg spiller for eksempel Championship Manager, og dermed får sistnevnte på PC-ens skjerm? Det hadde vært enda finere. Takk.
EivindS_ Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Ja. Du kan forlenge skrivebordet. Om du har w7: gå inn på kontrolpanel -> utseende og personalisering -> skjerm -> skjermoppløsning. Her finner valget om å forlenge skrivebordet til TVen, eller motsatt. For å vinduene over på TVen, kan du bare dra de over.
TheUltimateChilloutFestival2003 Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Skrevet 28. desember 2010 (endret) Jovisst fikk jeg det til. Takk, takk. Endret 28. desember 2010 av TheUltimateChilloutFestival2003
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå