Gå til innhold

BK: Jepp ett nytt dråpebilde


jepp300

Anbefalte innlegg

Prøver meg på nytt med ett dråpe bilde dere får nå skrive om det er noe da

Kamera er Nikon D3000 linsa er Sigma DG 70-300mmm 1:4-5.6

 

Brukte kaffe og apelsinjus

 

Så om dere har tid og lyst skriv en kommentar på godt og ondt

 

post-44938-0-48796400-1291457402_thumb.jpg

 

 

post-44938-0-67973600-1291467459_thumb.jpg

Endret av jepp300
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bilde 1 har så og si ingenting i fokus, ihvertfall ikke relevante deler. Andre bildet er mye det samme egentlig, noe bedre.

 

 

 

Så det du skriver er bildene er elendig og ikke brukans til noe ???

 

Jeg har ikke noe i mot kritikk men da må det også våre det og ikkke det du kommer med for det er bare tull

Lenke til kommentar

Han begrunner jo at dei ikkje er brukbare, fordi det ikkje er noko i fokus.¨

 

Elles er bakgrunnen rotete, og fargen er ganske sær. Prøv på nytt, men ikkje gje deg før du har eit bilete i fokus. Prøv og med enkel bakgrunn(f.eks. kvit) og meir freshe fargar.

Ja den e grei

Lenke til kommentar

Bilde 1 har så og si ingenting i fokus, ihvertfall ikke relevante deler. Andre bildet er mye det samme egentlig, noe bedre.

 

 

 

Så det du skriver er bildene er elendig og ikke brukans til noe ???

 

Jeg har ikke noe i mot kritikk men da må det også våre det og ikkke det du kommer med for det er bare tull

 

Ja, det er det jeg sier. De kunne kanskje vært brukans hvis fokus hadde vært bedre, men det er vanskelig å si. Sånn er det bare, og det er ikke noe å deppe for, de fleste dråpebilder blir slik. det er ikke lett å få riktig fokus på et makrobilde + bevegelse.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ninjaboy: Bra at det er noe du hadde sett for deg. Tingen med foto er at folk vil ha en egen stil og ikke hva du hadde sett deg.

 

Stilige bilder forsåvidt, men neste gang bruker du en større blender (F22 for eks) for å få et større fokusområde og en sterk blits. Så er disse bildene i boks :D

 

Jeg liker også fargene, er ganske lei av folk som skal legge ut dråpebilder med hvit, lys grønn eller blå bakgrunn -.-

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ninjaboy: Bra at det er noe du hadde sett for deg. Tingen med foto er at folk vil ha en egen stil og ikke hva du hadde sett deg.

 

Stilige bilder forsåvidt, men neste gang bruker du en større blender (F22 for eks) for å få et større fokusområde og en sterk blits. Så er disse bildene i boks :D

 

Jeg liker også fargene, er ganske lei av folk som skal legge ut dråpebilder med hvit, lys grønn eller blå bakgrunn -.-

 

Spurte jo sånn sett om min mening da, idiot.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...