Gå til innhold

Kjøpt Desire, veldig fornøyd men har telefonbok plager


kjeg1

Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt meg Htc Desire og er veldig fornøyd, men det er, however, likevel noe som plager meg.

 

Jeg har koblet opp mobilen mot facebook kontoen min, noe som i og for seg er greit nok. Irritasjonen dukker først opp når jeg skal ringe eller sende melding. For da finner telefonen opp alle kontaktene mine, og har jeg en på facebook som heter Kjell og en i telefonboka som heter Kjell (altså samme Kjell'er) så får jeg opp to Kjell'er i lista. Det samme gjelder også kontakter som ligger på simkortet. Er det en Kjell på facebook, en Kjell i telefonboka og en Kjell på simkortet (altså samme Kjell'er alle tre), så dukker det opp tre Kjell'er i lista.

 

What to do, what to do? Jeg vil bare ha en Kjell i lista.

 

Kjetil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kontakter -> "Menu"-tast -> Klikk på "Vis" -> Velg hvilke kontakter som skal vises (F.eks kun "Telefon") -> Klikk "Ferdig"

 

Om du vil koble telefonkontakten med en facebook konto gjør du følgende:

Lokaliser og klikk deg inn på kontakten du vil smelte sammen med en facebook konto -> Klikk på de to prikkene helt oppe til høyre -> Under "Legg til kontakt" velger du "Facebook" -> Lokaliser facebook brukeren og velg den -> Klikk "Ferdig"

Endret av K-E
Lenke til kommentar

Da har jeg smeltet kontaktene i telefonen sammen med kontaktene på facebook. Jeg har også gått inn på innstillinger og huket bort "SIM" kontaktene slik at de ikke skal vises. Klikker jeg på telefonboken så vises de heller ikke, men når jeg skal ringe eller sende melding og skal velge nummer derfra så dukker likevel telefonkontaktene på simkortet opp. Så selv om jeg har smeltet sammen to "Kjell'er" så sitter jeg fortsatt igjen med to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...