lure Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 Har et problem med å sende filer etc etc. får opp en feil melding"outlook sperret tilgangen" Har vert i kontakt med support, di kunne ikke hjelpe? Noen som har et tips eller to?
tigerdip Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 Det der har jeg også slitt med når en kompis prøvde å sende meg en *.exe fil. :oops: Vi fant ikke ut hvordan det skulle gjøres, så vi tok hele greia via en hotmail-konto...... Det er problemløsing på høyt nivå det
Predecessor Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 Hvis det er exe filer, så er det en eller annen funksjon som skal kun slåes av i Outlook. Jeg løser dette med å pakke filen i WinRar eller WinZip. Dermed blir fila mindre og problemet er løst. Alle exe filer som blir sendt via e-post blir tolket som et virus eller annet uvesen. Husker jeg ikke helt feil, så stopper Outlook også innkommende exe filer.
pet Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 Merkelig! Hadde nettopp samme problemet som du og tenkte jeg skulle søke på dette forumet. Men første tema under programvare var det jeg lette etter! I hjelp menyen til outlook står følgende: "Vedleggsfiltyper som er sperret i Outlook. Det er to nivåer for vedleggssikkerhet. Tilgangen til filer på nivå 1 er blokkert og kan ikke endres. Når du mottar et vedlegg med en filtype på nivå 2, blir du spurt om du vil lagre filen på harddisken." På nivå 1 hører bl.a exe-filer sammen med ganske mange andre. Safety first mao.
Predecessor Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 Merkelig! Hadde nettopp samme problemet som du og tenkte jeg skullesøke på dette forumet. Men første tema under programvare var det jeg lette etter! I hjelp menyen til outlook står følgende: "Vedleggsfiltyper som er sperret i Outlook. Det er to nivåer for vedleggssikkerhet. Tilgangen til filer på nivå 1 er blokkert og kan ikke endres. Når du mottar et vedlegg med en filtype på nivå 2, blir du spurt om du vil lagre filen på harddisken." På nivå 1 hører bl.a exe-filer sammen med ganske mange andre. Safety first mao. Som om jeg skulle ha sagt det selv. Hehe
or|on Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 Her er løsningen gutter.. http://www.slovaktech.com/attachmentoptions.htm or|on
lure Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Skrevet 2. juli 2003 Kjempe greier Nå virker det som det skal. Tusen takk for gode tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå