Gå til innhold

[Løst] Hjelp til Word of warcraft Wrath of the lich king


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et problem. Her om dagen kjøpte jeg meg WOW, hadde lyst til å prøve det ut og se om dette var kult osv siden mange av kompisa mine gamer det, men nok om det.

Det som er problemet er det at jeg får instalert de 2 første pakkene, men når jeg kommer til Lich King så får jeg denne feil melden her ( se link) http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=27387875670&sid=1

Han fyren som har skrivd innlegge er ikke meg, men en annen som har akkurat samme problem som meg. Jeg kjøpte CD-ROM og ikke online, men jeg har registret spill koden til Lich King på battle.net så jeg kan laste ned online versjon av dem der. Har nå avinstalert hele dritten og skal instalere alt på nytt med CD-Rom, bortsett fra Lich King, som jeg kommer til å laste ned fra battle.net Jeg bare lurer på. Er det noen her som har opplved det samme som meg? og hva gjorde dere med det? please! trenger hjelp fra en noob i WOW!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet hvordan du fixer problemet...

 

Har nå avinstalert hele dritten

 

Gjør det igjen og gå ut og møte venner...

 

BAAAAAAAAAAAWWWWWWW

 

 

Seriøs fin holdning du har der! ;)

 

 

On topic: Prøv å last det ned fra Battle.net antageligvis så funker det da! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet hvordan du fixer problemet...

 

Har nå avinstalert hele dritten

 

Gjør det igjen og gå ut og møte venner...

 

eeh.. er du klar over hvor mange som gamer wow? bare å prate med dem og venna dine da, og jeg ser jeg dem på skolen hver dan anyway så ....

 

Hadde samme problem. Lasta ned install fila og da funka det.

Når du installerer WotlK dvd'n følger både wow og bc med.

 

ja, laster ned den første wow og wow Burning Crusade med CD-ROM og så laster jeg ned Lich King fra battle.net :D håper det funker da, er lei av å inntalere og avinnstalere hele tia, tar så jævla lang tid :/

Lenke til kommentar

Get used to it! WoW installering er det værste faanskapet som finnest bortsett fra ledninger.

 

Du vil etter en god del spilling bli lei av wow. Men stol på meg, ikke avinstaller spillet av den grunn. Det kommer en tid senere, hvor du vil spille wow igjen, å da er det greit å ha spillet og patchinga klar allerede.

 

Tro meg. Patching av dette spillet er noe jeg gjerne vil slippe, men det må til :(

Lenke til kommentar

Get used to it! WoW installering er det værste faanskapet som finnest bortsett fra ledninger.

 

Du vil etter en god del spilling bli lei av wow. Men stol på meg, ikke avinstaller spillet av den grunn. Det kommer en tid senere, hvor du vil spille wow igjen, å da er det greit å ha spillet og patchinga klar allerede.

 

Tro meg. Patching av dette spillet er noe jeg gjerne vil slippe, men det må til :(

 

Wow installering er etter min mening noe av det mest smertefrie som finnes når det gjelder installering. Hvis man har en nogenlunde god hastighet på internetten, så kan man bare laste ned wow, og den installerer seg selv helt enkelt. Etter at noen gigabyte er installert, så kan du til og med spille mens den laster ned/installerer. Helt genialt!

Endret av Treasure
Lenke til kommentar

Vet, men har hatt noen nettverksproblemer i det siste, så den gikk lastet ned med hastigheter alt fra 20kb/s til 1,4mb/s Har nok ikke det raskest netteverket, så vurdere å bytte! Hatt utrolig mye problemer med altibox og fibernett, så bytter vell snart tror jeg! Takk for raske svar, denne tråden kan nå stenges!

Lenke til kommentar

Betaler egentlig for 24mbit linje hos tafjor mimer. Men de leverer ikke så veldig bra. Nettet går veldig tregt. Nedlasting av filer går som regel greit, men av en eller annen merkelig grunn så går oppdateringer generelt tregt. Dette er årsaken til at wow installering er verdens nest verste ting for min del :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...