Masteral Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Telefonen skal brukes til å slå ihjel tid. Spill er viktig. Både kvalitet på spill og utvalg Mulighet for å legge innn filmer og serier (og se dem med relativt god kvalitet). 3G internett og mulighet for å sitte på internett over lengre tid Musikk med 3,5 mm jac, viktig med god og rask musikkavspiller hvor det er lett å få god oversikt. Hvis telefonen passer mine behov er jeg villig til å betale for den.
TacoFjes Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 (endret) Iphone? Endret 2. desember 2010 av TacoFjes
Sir.abnouy Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Hva mener du? Iphone eller vanlig telefon?
Athey Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 HTC Desire/Z/HD, Samsung Galaxy S og Iphone 4 er jo gode alternativer
Masteral Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Skrevet 2. desember 2010 Er helt det samme for meg om det er phone, htc eller noe annet. Hvordan er spill utvalget til android sammenlignet med iphone? Er det noen mobiler som er bedre på musikk avspilling enn iphone?
Sportive. Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Synes lyden er bedre på iphone enn htc Desire hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå