Aileron Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 (endret) Hei. Jeg har en stasjonær maskin som jeg kjøpte mens jeg bodde i USA, og som er et par år gammel. Den fungerer egentlig bra, men i det siste har jeg hatt store problemer med CPU'en (BSOD clock timing error) og tenker på å litt oppgraderinger da jeg for tiden ikke har råd til en helt ny maskin. Her er info om maskinen som den ble kjøpt, og fremdeles er; http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16883227054 Jeg har en grei ide om hva jeg vil ha, og først og fremst tengt å skaffe ny CPU og hovedkort. CPU'en jeg har i tankene er en Intel i7-950 og et ASUS P6TD Deluxe hovedkort. Jeg har ikke mye greie på hardware dessverre, men har fått høre at dette skal være en god kombinasjon. MTP økonomi så vet jeg AMD er bedre, men etter å ha sett litt rundt, virker det som Intel fremdeles er ganske overlegene, og vil heller spare til det i så fall. To hovedting jeg lurer på nå er da om det ikke er noe vits å kjøpe dette før jeg evt. har råd til en ny power supply. Samt om jeg må bytte ut DDR2 ram'en med DDR3, eller om jeg kan gjøre dette ved et senere stadie? På forhånd takk for all informasjon og hjelp Endret 2. desember 2010 av Aileron
Sir.abnouy Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 (endret) Hei! Jeg tror faktisk at du kan skaffe deg nye.... eller Reinstallere hele greia...? Endret 2. desember 2010 av Mr.Santhan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå