Mr_Jonez Skrevet 27. november 2010 Skrevet 27. november 2010 Har litt lyst på en spillbar bærbar pc (!) Asus er mest aktuelt for min del. http://www.dustinhome.no/pd_5010471400.aspx eller http://www.dustinhome.no/pd_5010470733.aspx ? G51 har gimmick som 3D. Men den har dårligere skjermkort enn G73, men den har også lavere oppløsning på skjermen. På den måten har de vel sånn ca. samme ytelse i sine native oppløsninger? 17 tommer er litt stort med tanke på mobilitet synes jeg, men skal vel egentlig ikke dra så mye rundt på den da. Har en samsung med 13.3" skjerm til det. Hvor god er g51? Vil den dra modern warfare 2 og lignende spill greit? Eller er det bedre å satse på G71 med full HD og håpe den drar de fleste spill greit? Takker for svar.
thomit Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 (endret) GTS 360M er såpass svakere enn GTX 460M, at det skulle ikke forundre meg om sistnevnte vil yte like bra eller bedre i 1920x1080 enn førstnevnte vil i 1366x768. Men det har jeg ikke sett noen tall på, bare så det er sagt. GTS 360M har heller ikke støtte for DirectX 11. Men det jo fremdeles et ok kort til spilling, og skal vel klare de fleste spill på i hvert fall middels innstillinger eller høyere. Med GTX 460M kan du kjøre max på de fleste spill, bortsett fra et par-tre av de aller mest krevende. De nyeste Asus' gaming-bærbare skal også være en stor forbedring når det gjelder å ta seg av varme og støy. Jeg mener derfor at G73 vil være et overlegent bedre kjøp av disse to: Hvis du helst vil ha 15 tommer, kan du vente litt på G53, som er på vei inn til butikkene i disse dager, eller se på Multicom Kunshan W860. Apropos 3D på så små skjermer som laptop-skjermer er .... tja, man skal være en STOR tilhenger av 3D-gimmicken dersom man skal få noe verdifullt ut av det, er nå min mening. Endret 28. november 2010 av thomit
Mr_Jonez Skrevet 28. november 2010 Forfatter Skrevet 28. november 2010 Det spørs om det ikke blir en G73 i julegave til meg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå