Gå til innhold

Kommer ZTE Blade til Norge?


HetrTiXc

Anbefalte innlegg

Komme over denne hos Orange snasenheten på play her om dagen. Spesifikasjoner i forhold til pris er helt klart det beste jeg noen gang har sett, og utifra det jeg har lest på nettet er den i en klasse for seg blant billige Andrioder.

Om play kunne sendt elektronikk til Norge hadde jeg hatt en på vei allerede, men går dessvere ikke:( Så er det noen som har hørt noe som helst om denne telefonen? Er det norske butikker som importerer/skal importere den? Orange San Francisco er forøvring nesten samme telefon som en ZTE Blade bare den er produsert for Orange.

 

En test av telefonen, link

 

Specs for de som synes det er slitsomt å trykke på linken:


  •  
  • Android 2.1 Eclair
  • Qualcomm MSM7227 600MHz processor
  • 512MB RAM
  • UMTS 900/2100 MHz
  • GSM 900/1800/1900 MHz
  • HSDPA (3G+)
  • 3.2 megapixel camera with autofocus
  • 3.5" WVGA (800x480) OLED capacative touchscreen
  • WiFi 802.11 b/g
  • Bluetooth
  • FM radio
  • GPS
  • Accelerometer
  • Digital compass
  • Light sensor
  • Proximity sensor
  • 116mm / 56.5 mm / 11.8mm
  • 130g
  • 4 hours talktime
  • 9 days standby
     

 

For 100£!! Handler man fra Orange finnes det yttligere rabattkuponger og stundentrabatt :ohmy:

 

sfmainshot.png

 

 

 

I tillegg ser det ut til å være greit å legge inn custom roms, selv om miljøet for utvikling ikke er det største ennå. Unlocking er visst enda enklere, kun en kode basert på imei som koster 0-4$.

 

EDIT: fiksa link trodde jeg, men det var visst ikke så lett å få linka til play:S

Endret av HetrTiXc
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg bor i England og har kjopt meg en liten bunke av disse telefonene! (Julegaver til hele familen, W0000T!) Det er utvilsomt en helt fantastisk Android for prisen og skjermen er noe av det vakreste jeg har sett. Dette er en telefon som fillerister LG P500 Optimus One. Bedre specs til under halve prisen.

 

Reiser tilbake til Norge foer jul, saa kanskje jeg skal ta med meg noen ekstra aa legge ut paa finn? :)

 

Masse info om telefonen her:

 

http://android.modaco.com/category/453/zte-blade-blade-modaco-com/

Lenke til kommentar

Ang det med simlås så er hvis det veldig enkelt via en kode som kan fås gratis eller veldig billig.

 

@etjazz: Var helt på nippet til høre med en jeg kjenner om å ta med en til jul, men ble så usikker når jeg leste hvor mange som hadde fått problemer med telefonen. Når man lager en så bra spesifisert telefon til den prisen er det jo gitt at de ikke kan bruke de mest kvalitetssikre komponentene(tenker jeg). Har du hørt noe om det? Er tross alt litt stress hvis en blir sittende med en telefon fra england som ikke funker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...