B-Man Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 Har akkurat kjøpt et ASUS A7N8X De/G Når jeg legger inn MBM så finner ikke MBM noen sensorer eller vifter. selv om jeg i bios kan lese av temp og viftehastigeht. Har koblet tre vifter, CPU, PSU og en kabinettvifte på HK. Noen som har noen formening om hva jeg må stille inn eller gjøre for å få MBM til å virke. Svar mottas med takk Har forøvrig systemet som står i signaturen.
kentbj Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 du må sette hvor programmet skal finne vifter og temp.er i innstillingene en plass.. husker ikke helt hvor. er for tidlig på morran.men er ikke noe vansklig.bare og leite litt rundt.f.eks sette fan1 på fan1 osv.
B-Man Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Skrevet 2. juli 2003 vet godt hva du mener, hadde MBM på det forige HK`et mitt, der kunne man gå inn på temp eller fans og velge fan1 skal lese av fan1, fan2, fan3 osv på HK. problemet er at nå får jeg ikke muligheten til å velge noen vifter. akkurat samme med sensorene, før fikk jeg opp en lang liste med sensorer men nå er det bare noe "none" og "custom" Virker som MBM rett og slett ikke finner noen av viftene eller sensorene på HK.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå