Gå til innhold

Nvidia GTX 580, 470 eller 460?


Anbefalte innlegg

Ønsker en PC som skal holde fram i tid og kjøre COD på fullt. Ellers ønsker jeg et Nvidia kort da jeg liker Nvidias verktøy best. Spørsmålet mitt er om jeg tjener noe på å kjøpe 580 forann 460 eller 470? Det er viktig at kortet er stillegående så SLI har jeg ikke planer om i første omgang.

Endret av pannelars
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som realist ville jeg sagt at du heller burde gå for 470, siden det er kraftig, holder i masser til COD: Black Ops, jeg kjører jo Modern Warfare 2 på et GTX260m kort på fullt :) Samt GTX470 holder en stund til andre spill også, vet at det kjører Starcraft 2 på fullt hvertfall.

 

Skjermkort blir jo ganske hyppig oppdatert, og før man vet ordet av det er det du betalte 4000 kroner for 2000, og "utdatert". Så like greit å skaffe 470, og oppgradere underveis :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812734

Om du skal kjøpe deg 460 så anbefaler jeg HAWK versjonen for den gir utrolig god ytelse, men det som er risken er faktisk at du må klokke for å dra bra ytelse ut av det men ellers et ganske bra kort :thumbup:

Lenke til kommentar

Som realist ville jeg sagt at du heller burde gå for 470, siden det er kraftig, holder i masser til COD: Black Ops, jeg kjører jo Modern Warfare 2 på et GTX260m kort på fullt :) Samt GTX470 holder en stund til andre spill også, vet at det kjører Starcraft 2 på fullt hvertfall.

 

Skjermkort blir jo ganske hyppig oppdatert, og før man vet ordet av det er det du betalte 4000 kroner for 2000, og "utdatert". Så like greit å skaffe 470, og oppgradere underveis :)

 

Hvilket 470 kort vil du anbefale i forhold til støy?

Lenke til kommentar

Kanskje du kunne sett på Zotac sin AMP edition. Vet at de bruker en Zalman vga kjøler, som leverer absolutt bedre ytelse fra kortet enn en standard kjøler, samt den skal være litt mindre bråkete. Selv skal jeg ha Asus sitt GTX470, fordi jeg skal ha Asus hovedkort, og er litt idiot sånn sett, for jeg liker matchende varer, men jeg skal bestille samme Zalman kjøleren fra FrozenCPU.com og montere den på 470'en, grunnet ytelsen.

 

Zotac GTX 470 AMP edition koster 2300,- på komplett.no. Så ville sagt at dette er ditt beste alternativ. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...