Gå til innhold

Obligatoriske


tuty-fruity

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har da begynt med førekort for 4 år siden. Tatt alt det obligatoriske som jeg skulle ta , greie er at jeg begynte på høgskole og tenkte jeg skulle utsette førerkortet i litt lenger tid. Nå har det gått 4 år siden og jeg lurer da på om det obligatoriske fortsatt gjelder eller om jeg må ta alt på nytt???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nok ikke kjørt på 1 mnd så kjøre det kan jeg men jeg bare lurte på det obligatoriske siden jeg og kjørelæreren min ikke akkurat er noen gode venner så vil ikke kontakte han før jeg skal ha oppkjøring! så hvis han mener det er det beste med å ta en eller 2 kjøretimer med han så gjør jeg det men er lite motivert til å ta det obliigatoriske igjen siden det er så dyrt.

Lenke til kommentar

Jeg TROR den praktiske biten som er obligatorisk fortsatt er gyldig, du trenger uansett ikke benytte deg av den samme kjøreskolen som du brukte den gangen.

 

Den teoretisk biten - altså, teoriprøven - er om jeg husker korrekt kun gyldig i 2 år.

 

Dette skal du unsett få svar med å ta en kjapp telefon til kjøreskolen evt. biltilsynet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...