Gå til innhold

bærbar gamingpc til under 10 000?


kjelli88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.advance.no/Item.aspx?id=4752835&utm_campaign=comp&utm_medium=cpc&utm_source=teknofil

Virker ganske lovende ut

men har ingen erfaringer selv

Men den kommer egentlig akkurat på ditt pris nivå (kanskje 500 kr, vet ikke om det blir da total krise)

Det er ihvertfall MSI som har de beste gaming pc'ene for 10 000kr

 

oki:) takk.. åssen er temperaturen og sånn på den? har en hp og den ble ødelagt pga for høye tempraturer så håper denna funker bedre? isåtilfelle så vurderer jeg å kjøpe med notebook-kjøler eller hva det heter.. har du noe tips til det og?

 

tusen takk :)

Lenke til kommentar

http://www.advance.no/Item.aspx?id=4752835&utm_campaign=comp&utm_medium=cpc&utm_source=teknofil

Virker ganske lovende ut

men har ingen erfaringer selv

Men den kommer egentlig akkurat på ditt pris nivå (kanskje 500 kr, vet ikke om det blir da total krise)

Det er ihvertfall MSI som har de beste gaming pc'ene for 10 000kr

 

oki:) takk.. åssen er temperaturen og sånn på den? har en hp og den ble ødelagt pga for høye tempraturer så håper denna funker bedre? isåtilfelle så vurderer jeg å kjøpe med notebook-kjøler eller hva det heter.. har du noe tips til det og?

 

tusen takk :)

Den har et veldig bra kjølingssystem og grafikkortet er kjempe bra til å være for laptop. Jeg og vurderer å kjøpe MSI gaming laptop for rundt 10.000 men har mer lyst på den med i7 prosessor. Her: MSI GX660

Der må du regne med 3.000 kr ekstra, men jeg skal vente litt og se om den blir billigere :)

Lenke til kommentar

http://www.advance.no/Item.aspx?id=4752835&utm_campaign=comp&utm_medium=cpc&utm_source=teknofil

Virker ganske lovende ut

men har ingen erfaringer selv

Men den kommer egentlig akkurat på ditt pris nivå (kanskje 500 kr, vet ikke om det blir da total krise)

Det er ihvertfall MSI som har de beste gaming pc'ene for 10 000kr

 

oki:) takk.. åssen er temperaturen og sånn på den? har en hp og den ble ødelagt pga for høye tempraturer så håper denna funker bedre? isåtilfelle så vurderer jeg å kjøpe med notebook-kjøler eller hva det heter.. har du noe tips til det og?

 

tusen takk :)

Hvis pc'en ble ødelagt pga varme problemer, så er det nok en reklamasjons sak. Så du kan jo egentlig få reparasjon helt gratis :p om du absolutt vil redde HP'en din, og den ikke er mer en 5 år gammel.

 

tilbake til saken din. Er ikke 100% sikker men tror har lest litt om at pc'en blir varm men ikke så varm at den kan/skal kunne skade innmaten til pc'en. Men det kan hende det var snakk om en annen pc er ikke helt sikker. Men det er snakk om at MSI har en av de beste høyttaler systemene som er på markedet(selvfølgelig bare for bærbare pc'er)

Lenke til kommentar

http://www.advance.no/Item.aspx?id=4752835&utm_campaign=comp&utm_medium=cpc&utm_source=teknofil

Virker ganske lovende ut

men har ingen erfaringer selv

Men den kommer egentlig akkurat på ditt pris nivå (kanskje 500 kr, vet ikke om det blir da total krise)

Det er ihvertfall MSI som har de beste gaming pc'ene for 10 000kr

 

oki:) takk.. åssen er temperaturen og sånn på den? har en hp og den ble ødelagt pga for høye tempraturer så håper denna funker bedre? isåtilfelle så vurderer jeg å kjøpe med notebook-kjøler eller hva det heter.. har du noe tips til det og?

 

tusen takk :)

Hvis pc'en ble ødelagt pga varme problemer, så er det nok en reklamasjons sak. Så du kan jo egentlig få reparasjon helt gratis :p om du absolutt vil redde HP'en din, og den ikke er mer en 5 år gammel.

 

tilbake til saken din. Er ikke 100% sikker men tror har lest litt om at pc'en blir varm men ikke så varm at den kan/skal kunne skade innmaten til pc'en. Men det kan hende det var snakk om en annen pc er ikke helt sikker. Men det er snakk om at MSI har en av de beste høyttaler systemene som er på markedet(selvfølgelig bare for bærbare pc'er)

MSI GX740 er kjent for å ha et for dårlig kjølesystem. GX 660 har ingen problemer med det.

 

Har funnet en side hvor storebroren GX660R er til salgs. Her

 

Advance.com er kjent for å ha et bra kundeservice så denne siden kan du stole på :). Nettsiden ble faktisk laget i 1995. 660R har en kraftigere prosessor og mer RAM som kan utgjøre en forskjell fra 660, men også 3000kr dyrere.

Endret av Gamingtalk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...