Gå til innhold

Billig brukbar handsfree [LØST]


benholil

Anbefalte innlegg

God formiddag,

sitter i mobilen alt for mye når jeg kjører bil, dog uten handsfree. Funnet ut at det er påtide å følge de såkalte lovene på norske veier og gå til innkjøp av en handsfree. Noen som har forslag til noe som fungerer greit og ikke koster skjorta? Eneste krav er at det er blåtann og ikke lager gnagsår på/i øret :p Bør ha grei passform.

Endret av benholil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fastmontert i bilen? Plugg å ha i øret? Integrert med bilstereo? etc.

 

(PS! Husk at for at handsfreebruk skal være lovlig i bil må mobilen være fastmontert på dashbordet e.l. Har man telefonen liggende løst i bilen kan man risikere forelegg, selv om man bruker handsfree)

 

Personlig erfaring: Jeg har aldri klart å finne en øreplugg som ikke gir meg smerter i løpet av veldig kort tid. Men så klarer jeg ikke bruke slike ørepropper til mp3-spillere eller slikt heller da.

Lenke til kommentar

Tenkte at når jeg nevnte det med at den ikke skulle ødelegge øret mitt, at folk skjønte at det var plugg det var snakk om... :p

 

Men men, er sikkert veldig individuelt hva folk liker mtp handsfree til øret. Sliter også med at ørepropper osv ikke vil sitte godt nok og at jeg får vondt etter kort tid. Får vel bare prøve meg på en handsfree og se hvordan det går.

 

Ellers takk ;)

Lenke til kommentar

Gikk til anskaffelse av denne og er storfornøyd. Ikke kostet den skjorten heller ;)

Kjøpte du den fra mytrendyphone.no? Du er klar over at selskapet ikke holder til i Norge, og at du må betale norsk moms?

 

Kjøpte selv en holder til en HTC Desire fra firmaet, og med frakt og moms ble det nesten dobbel pris. Med en .no- adresse forventer iallefall ikke jeg at firmaet sender fra utlandet, og jeg tenkte ikke ett sekund på momsregler...

 

Beklager digresjonen - handsfree'en så fin ut! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...