Gå til innhold

Starte på wow, vovv vovv! XD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rase har ikke så alt for mye å si i grunn, til å begynne med ville jeg egentlig bare valgt det du syntes ser gøyest ut.

 

Når det kommer til klasse ville jeg egentlig valgt druid om jeg skulle begynt fra bunnen av nå siden druids er de eneste som kan "alt". De kan gjøre skade fra langt unna, helbrede og gjøre seg om til bjørn (for å tåle mye og holde fiender unna andre) og løve for å gjøre skade "up close".

 

Hunter er lettere å lære men kan kun fungere som "damage dealer" i gruppe.

Lenke til kommentar

Det fungerer helt fint ja =) Alt vil ta litt tid å lære seg osv men når det kommer til stykket er det ikke så alt for vanskelig. Du lærer nye ting etter hvert som du går opp i level osv så bare la det hele synke inn etter hvert som du går fremover.

 

Ville forresten ventet til onsdag om jeg var deg. Kataklysmen skal vistnok skje da (følge de fleste store forumene) og da vil hele verden forandre seg for alltid.

Lenke til kommentar

Å ganke er å drepe en annen spiller. Gnurk mener vel at han skal queste eller lignende men bare blir drept av spillere fra den andre factionen. Noe som enkelt blir løst av å spille på et realm klassifisert som "Normal", der man selv må skru på muligheten til å bli angrepet før noen kan drepe deg. Med mindre du springer rundt i byer fra den motstående factionen, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Ganking kan vel spesifiseres til mer enn bare "å drepe en motstander". Det er straight up PvP, det. Ganking er å gjentatt angripe/drepe en svakere motstander kun for å irritere. Har heldigvis klart meg greit unna de fleste av dem på min PvP-server hittil, selv om Stranglethorn var ett hel....

 

Og som andre sier, prøv deg frem med forskjellige kombinasjoner, de 10-20 først nivåene burde gi deg en god idé om hvordan de forskjellige klassene fungerer. Selv begynte jeg med en Gnome Rogue jeg trivdes bra med, men etter å ha byttet server pga. venner startet jeg en Troll Hunter jeg dro opp til 70, og synes det var en mye bedre opplevelse. Så begynte jeg på en Priest, glemte Hunteren, og kom opp til 70 en stund før WotLK. Etter å ha kjørt en gjeng lowbies gjennom Karazan for n'te gang en kveld begynte jeg av ukjente årsaker en Tauren Druid. Og siden den gang har alle andre kun blitt stående å støve...

 

Og ja, om du begynner med WoW først nå, er det kanskje en idé å vente til den store katastrofen som kommer til å bygge om hele WoW-verdenen ganske fundamentalt. På en annen side har du kun ett par dager på å se litt av en versjon av WoW som har eksistert siden 2003, og vil bli borte ved neste patch.

Endret av DOD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...