Gå til innhold

Posten har problemer med å håndtere pakker?


Anbefalte innlegg

mottok fredag 12.11.2010 brev om at de manglet faktura på forsendelsen og at de trengte dokumentasjon og fullmakt til å fortolle pakken, sendte dette pr mail samme dag som jeg mottok brevet og ringte og forsikret meg om at var nok, som det var siden de 5 dager senere la den til fortolling, men nå 2 dager etter dette igjen ligger den fremdeles til fortolling. pakken brukte 6 dager fra butikken i USA til Norge og har ligget til fortolling i 7 dager i Norge, synes dette er ganske dårlig med tanke på at desember ikke engang har startet. Noen andre som har lignende erfaring og kan si når jeg kan forvente at de fortoller pakken?

 

Sendingen lagt til fortolling av Posten 16.11.2010 15:31 0024 OSLO

Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret 11.11.2010 10:43 0024 OSLO

Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret

Årsak: Handels/proformafaktura mangler 11.11.2010 08:21 0024 OSLO

Sendingen er til importvurdering 11.11.2010 05:21 0024 OSLO

Sendingen er ankommet mottakerlandet 11.11.2010 05:20 0024 OSLO

Sendingen er sendt fra avsenderland 08.11.2010 00:32

Sendingen er sendt fra avsenderland 08.11.2010 00:01

Ankommet til eksportbehandling 08.11.2010 00:01

Sendingen er innhentet 05.11.2010 16:00

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skriver ikke norskstil heller da, men jeg kan bruke stor forbokstav hvis det gjør det enklere for deg å lese det jeg skriver, for min del synes jeg det er mer viktig at folk skriver rett norsk enn å skrive store bokstaver i starten av setningen.

 

Avsnitt er fint å bruke dersom det er noe å dele opp.. ?

 

Problemet er jo at Posten er treg i håndteringen av pakken, som det ganske tydelig står i topic, skal jeg gjenta problemet i slutten av innlegget?

 

Jeg synes det burde være mulig å være grundig uten å bruke lengre tid gjennom tollen enn det tar fra andre siden av kloden og hit, selvfølgelig vet jeg at det ikke bare er jeg som bestiller varer i Norge. Posten burde kanskje klare å håntere mer enn 1 pakke uansett? siden det er det som er jobben dems?

 

Jeg har ingen forståelse for at det går tregt når de har alt de trenger for å fortolle varen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...