Gå til innhold

Mini-ITX kabinett som takler ATX-power.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter ett lite Mini-ITX kabinett som takler bruk at standard ATX-power. Har sett på ett kabinett fra Lian Li som heter PC-Q07 samt ett bra fra Morex som heter 6610B. Morex-kabinettet er mer i min stil og begge disse er av en slik størrelse som jeg kunne tenke meg, sistnevnte er dog ikke å finne i Norge.

Noen som har erfaring med/anbefaling av andre mini-ITX-kabinetter som takler standard ATX-power? Lian Li PC-Q08 er lite aktuelt! Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som jeg skrev Lian Li PC-Q08 er lite aktuelt!

Lian Li PC-Q07 er bestilt siden det etter hva jeg finner er det eneste alternativet i Norge og koster halve prisen av tilsvarende sendt fra utlandet.

Skrevet (endret)

Hva er grunnen til at du ikke vil ha det kabinettet egentelig? For langt for deg? Kommer jo ann på bruksomerådet hva du trenger egentelig. Nå skrev ikke du noe om det.

Endret av fUsiOn
Skrevet

Siden man har ett mini-ITX hovedkort så bør jo kabinettet være så lite som mulig med eneste kriterie utover dette som jeg skrev, ett Mini-ITX kabinett som takler bruk at standard ATX-power. PC-Q08 gode 3 cm bredere og 15 cm dypere enn PC-Q07.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...